Cod COR: 242116 - Curs Acreditat Ministerul Muncii/Ministerul Educatiei
CURS EXPERT ACHIZITII PUBLICE - Mixt: Ofertanti si Autoritati Contractante
- Obtine acum Diploma Acreditata - Cod COR: 242116 pentru ocupatia “Expert Achizitii Publice”
- Cadrul Legal al Achizitiilor Publice in Romania + Noutati 2024 !
- Practica pe platforma SEAP | SICAP !
- Ultimele Modificari Legislative / Noua Legislatie a Achizitiilor Publice
- Curs Expert Achizitii Publice Mixt: Autoritati Contractante / Ofertanti
Cursul Expert Achizitii Publice este un curs ideal atat pentru incepatori cat si pentru cei avansati ! va fi prezentata legislatia achizitiilor publice incepand “de la zero”, precum si practica pe platforma SEAP | SICAP pana la cele mai noi funcionalitati ale sistemului, astfel incat toti participantii sa beneficieze de un maxim de informatii; vor fi dezbatute diverse reguli de buna practica, “ponturi” si de asemenea trainerii vor raspunde la toate intrebarile privind legislatia nationala a achizitiilor publice si a practicii pe SEAP.
Curs Expert Achizitii Publice este Acreditat prin Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei cod COR: 242116 - 180 ore, Certificatul de Absolvire este recunoscut la nivel national si international.
Iată mai jos perioadele de desfăşurare pentru Curs Expert Achiziţii Publice organizate ONLINE sau FIZIC - Bucuresti, iar oferta completă cu reduceri se deschide apăsând mai jos pe butonul: “Vezi Oferta & Tarife Aici”.
Locurile sunt limitate, INSCRIE-TE ACUM pentru reduceri de preţ !
Cand se desfasoara cursul:
Locatie:
Centru de Training:
Perioada:
Detalii Curs:
Curs ONLINE
10 - 12 decembrie 2024 promotie!
Curs Expert Achizitii Publice - tarif redus pana la 3 decembrie 2024 inclusiv !
Curs ONLINE
14 - 16 ianuarie 2025 promotie!
Curs Expert Achizitii Publice - tarif redus pana la 12 decembrie 2024 inclusiv !
Curs FIZIC
30 ian, - 2 febr. 2025 promotie!
Curs Expert Achizitii Publice - tarif redus pana la 20 decembrie 2024 inclusiv !
Cum te inscrii la un curs:
-
Completati si trimiteti formularul de inscriere:
- prin email: office@cursurismart.ro
- Primiti in aceeasi zi CONFIRMAREA DE PARTICIPARE si factura proforma aferenta.
Tematica cursului:
Hotărârea nr. 419/2018 din 8 iunie 2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare;
Ordonanţa de Urgenţă nr. 45/2018 din 24 mai 2018 pentru modificarea şi completarea unor acte normative cu impact asupra sistemului achiziţiilor publice;
Ordonanţa de Urgenţă nr. 46/2018 din 31 mai 2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Oficiului Naţional pentru Achiziţii Centralizate;
ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ Nr. 39/2018 din 10 mai 2018 privind parteneriatul public-privat – în vigoare din data de 10 mai 2018;
ORDIN Nr. 314/2018 din 22 februarie 2018 pentru aprobarea Metodologiei de control ex-post privind modul de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale, a contractelor de concesiune de lucrări şi a contractelor de concesiune de servicii;
Noul Sistem al Achizitiilor Publice in Romania: componenta institutionala (MFP/ANAP, CNSC, SEAP) si componenta legislativa, in conformitate cu Directivele europene 2014;
Directiva 2014/23/UE a Parlamentului European și a Consiliului 2014 privind atribuirea contractelor de concesiune (NOU);
Directiva 2014/24/UE a Parlamentului European și a Consiliului privind achizițiile publice (abrogat Directiva 18);
Directiva 2014/25/UE a Parlamentului European și a Consiliului privind achizițiile în sectoarele apei, energiei, transporturilor și serviciilor poștale (abrogat Directiva 17)Noul Sistem al achizitiilor publice in Romania: componenta institutionala (MFP/ANAP, CNSC, SEAP) si componenta legislativa, in conformitate cu Directivele;
Legislatia specifica in vigoare in domeniul achizitiilor publice, transpusa din Directivele Europene 2004: OUG 34/2006, HG 925/2006, HG 1660/2006 ABROGATA;
Strategia nationala in domeniul achizitiilor publice (HG 901/2015);
Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice (clasice) – M.Of. nr. 390/2016;
Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale – M.Of. nr. 391/2016;
Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii – M.Of. nr. 392/2016;
Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor – M.Of. nr. 393/2016;
Principiile care stau la baza atribuirii contractelor de achiziţie publică şi a organizării concursurilor de soluţii;
Noile praguri valorice valabile pentru proceduri si pentru achizitia directa;
Modalitățile de aplicare a procedurii simplificate Compartimentul intern specializat în domeniul achiziţiilor publice;
Planificarea și pregătirea realizării achiziției publice;
Modul de calcul al valorii estimate a achiziţiei;
Reguli de evitare a conflictului de interese;
Evaluarea ex-ante a documentatiei de atribuire;
Procedurile de atribuire reglementate de lege, aplicabile pentru atribuirea contractelor de achiziție publică/acordurilor-cadru sau organizarea concursurilor de soluții cu o valoare estimată mai mare decât pragurile mentionate in lege: a) licitația deschisă; b) licitația restrânsă; c) negocierea competitivă; d) dialogul competitiv; e) parteneriatul pentru inovare; f) negocierea fără publicare prealabilă; g) concursul de soluții; h) procedura de atribuire aplicabilă în cazul serviciilor sociale și al altor servicii specifice i) procedura simplificata;
Instrumente si tehnici specifice de atribuire a contracteor de AP : acordul cadru, sistemul dinamic de achizitii, licitatia electronica;
Flexibilizarea legislatiei;
Activitati de achizitie centralizata;
Exceptarea obligatiei declararii sbcontractantilor la sub 5% din valoarea ofertata;
Plati directe catre subcontractantii declarati;
Achizitii publice electronice (100%) obligatoriu pt. unitatile centralizate- aprilie 2017 si oct.2018 pt. celelalte;
Consultarea preliminara a pietei;
Impartirea pe loturi;
Reguli de publicitate şi transparenţă;
Criterii de calificare şi selecţie;
Criterii de atribuire: a) preţul cel mai scăzut; b) costul cel mai scăzut; c) cel mai bun raport calitate-preţ d) cel mai bun raport calitate-cost;
Documentul unic de achiziţie european (DEAU). E-Certis;
Liste oficiale ale operatorilor economici agreaţi şi certificarea de către organisme de drept public sau privat;
Atribuirea contractelor de achiziţie publică și încheirea acordurilor-cadru;
Finalizarea procedurii de atribuire;
Informarea candidaţilor/ofertanţilor;
Executarea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru.
Mai multe informatii:
Cursul Expert Achizitii Publice este un curs general, ce se adreseaza atat Autoritatilor Contractante cat si Ofertantilor implicati in procedurile de achizitii publice. Pot participa la acest curs cei care sunt “incepatori” in acest domeniu, dar si cei “avansati” care doresc sa fie la curent cu cele mai noi modificari legislative din domeniul achizitiilor publice.